Konferencija je bila izvanredna prilika za predstavljanje najnovijih informacija i trendova u oblasti marketinga, e-commerce, uvoza – izvoza, razvoja tehnoloških proizvoda, te prilagođavanja novim trendovima upravljanju kompanijama ali i umrežavanje na jedan poseban način.
Keynote govornici, panelisti i moderatori su bili pažljivo odabrani jer su profesionalci koji imaju bogato radno iskustvo, vode uspješne kompanije, projekte ili razvijaju svoje poslovne ideje, te posjeduju znanje, informacije i alate koji su potrebni svakom biznisu za razvoj u današnjem modernom poslovnom svijetu.
Tokom jedinstvene networking vježbe i kreativnog načina umrežavanja tokom kafe pauze, učesnici su na osnovu boje po njihovom izboru imali priliku da se matchiraju sa ostalim učesnicima i kroz 70-ak različitih ali struktuiranih pitanja saznaju nove informacije o svom sagovorniku. Zahvaljujući ovakvom struktuiranom umrežavanju, omogućena im je prilika da od drugih dobiju nove informacije i istraže potencijalnu saradnju, te je svaki od učesnika upoznao barem 5 novih učesnika i razmijenio kontakt podatke.
Konferencija je postigla svoje zadate ciljeve, a to je da pomogne poduzetnicima da steknu vrijedna znanja, vještine i infomacije o novim poslovnim alatima dostupnim na tržištu i da dobiju inspiraciju za dalji razvoj svojih biznisa. Događaj im je pružio alate i resurse potrebne da postignu svoje ciljeve i postanu uspješni u odabranim poljima.
Konferenciju je organizovala Fondacija 787 u partnerstvu sa kompanijama Bizbook d.o.o. i OREA Bazaar d.o.o..