Dijaspora Servis: Platforma koja vas povezuje sa domovinom, i kad ste hiljadama kilometara daleko
Home » Preduzetničke priče » Dijaspora Servis: Platforma koja vas povezuje sa domovinom, i kad ste hiljadama kilometara daleko
Godinama je Milica Jovičić iz Banje Luke balansirala između svakodnevnog života u inostranstvu i dubokih veza s rodnom Bosnom i Hercegovinom. I dok su kilometri razdvajali njene dvije stvarnosti, jedna uloga je ostajala stalna – posrednice.
Njena porodica, prijatelji, pa čak i poznanici, često su se obraćali za pomoć: od vađenja dokumenata, preko organizacije medicinskih usluga, do rješavanja sitnih, ali važnih zadataka koje iz daljine nije lako obaviti. I upravo iz tih svakodnevnih molbi Milica je postavila pitanja koja su sve promijenila: Šta ako ovo može biti više od usluge iz usluge? Šta ako postane biznis?
Tako je nastao Dijaspora Servis, platforma koja danas predstavlja inovativno rješenje koje objedinjuje administrativne, pravne, zdravstvene i logističke usluge za ljude iz dijaspore koji imaju potrebe u Bosni i Hercegovini. Ono što je započelo kao lična pomoć za bliže ljude, preraslo je u organizovani sistem podrške koji dijaspori omogućava da bez opterećivanja rodbine, brzo i sigurno riješi sve što im treba kod kuće.
Kroz jasno strukturiran sistem, korisnici iz dijaspore mogu online platiti usluge, birati između provjerenih ponuđača na osnovu recenzija, i konačno, dobiti ono što im treba bez gubljenja vremena i povjerenja. U isto vrijeme, lokalni advokati, zanatlije, edukatori i terapeuti dobijaju pristup potpuno novom tržištu izvan granica BiH.
Milica je svoju ideju dodatno razvila i unaprijedila kroz učešće u AWE programu Fondacije 787, gdje je, kako kaže, pronašla alate, mentorstvo i stratešku jasnoću: “AWE program je za mene bio velika prekretnica. Pored toga što smo timski razvili i validirali inovativan poslovni model, program mi je dao znanja koja sam odmah mogla da primijenim.”
Danas, Dijaspora Servis se nalazi u fazi aktivne promocije u BiH i inostranstvu, sa planom širenja baze ponuđača i korisnika. Budućnost donosi ambiciozne ciljeve: prilagođavanje i širenje poslovnog modela i na druge zemlje regiona koje imaju jaku dijasporu i slične izazove.
Priča Milice Jovičić nije samo još jedna preduzetnička priča. To je oda povezanosti, o tome kako lična iskustva mogu postati mostovi koji spajaju razdvojene svjetove, i sve to uz pomoć tehnologije, zajedništva i preduzetničkog duha.
Više o Dijaspora Servisu i dostupnim uslugama možete pronaći na njihovoj platformi Dijaspora Servis.