Hagi: Kako ljubav može da stvara brendove koji inspirišu
Home » Preduzetničke priče » Hagi: Kako ljubav može da stvara brendove koji inspirišu
Iz srca Bosne i Hercegovine dolazi priča koja spaja kreativnost, preduzetnički duh i ljubav prema porodici. Baš ovom kombinacijom Lamija Beganović-Uzunović, osnivačica Hagi d.o.o., stvorila je brend edukativnih platnenih igračaka koje ne samo da oduševljavaju djecu, već i mijenjaju način na koji roditelji razmišljaju o razvoju svojih mališana.
Sve je počelo kao jednostavna ideja jedne mame koja je tražila savršenu igračku za svog sina. “Nisam mogla pronaći ništa što bi bilo i zabavno i edukativno, pa sam odlučila sama kreirati,” prisjeća se Lamija. Tako je nastala prva tiha knjiga – inovativna, platnena edukativna knjiga koja je ubrzo postala zaštitni znak Hagi brenda.
Lamijina prva kreacija bila je tek početak. Danas Hagi d.o.o. nudi širok asortiman proizvoda: od kontrastnih kartica za novorođenčad do edukativnih igračaka koje potiču kreativno i samostalno razmišljanje starije djece, sve prema Montessori principima.
Ali put ka uspjehu nije bio jednostavan. Lamija je, osim razvoja proizvoda, morala educirati tržište o važnosti edukativnih igračaka. Kroz kontent marketing i društvene mreže, Hagi je izrastao u brend koji roditeljima nudi više od proizvoda – podršku, savjete i inspiraciju.
Lamija naglašava da su ključ uspjeha upornost, kvalitet i konstantna želja za inovacijama. “Ne možete stati dok ne pružite najbolje. Naši proizvodi nisu samo estetski privlačni; oni stvaraju platformu za razvoj dječije kreativnosti,” objašnjava.
Danas Hagi ima jasnu viziju: širenje na međunarodna tržišta putem e-commerce platforme i distribucionih mreža. Nova web stranica, koja će uključivati i blog sa savjetima za roditelje, samo je još jedan korak ka ostvarivanju globalne prisutnosti.
Lamijin uspjeh dodatno je osnažen kroz učešće u BizUp programu Fondacije 787, uz podršku Švedske i UN Women BiH. Zahvaljujući ovom programu, Hagi je unaprijedio dizajn ambalaže, proširio distribucione kanale i lansirao web shop. Kao rezultat, prodaja je porasla za 10%.
Za Lamiju, preduzetništvo je put ispunjen izazovima, ali i nepresušnim izvorom inspiracije. Njena priča o Hagi d.o.o. nije samo priča o biznisu – to je priča o ljubavi prema djeci, porodici i snazi koju žene imaju. Hagi je dokaz da kad se spoji želja za učenjem i inovacijama, rezultat je stvaranje nečega što nadmašuje samu komercijalnu vrijednost – proizvodi iz Hagi radionice donose stvarnu promjenu i rast djece kao krajnjih korisnika sadržaja.
Proizvode Hagi brenda možete pronaći na Orea Bazaar ili putem Instagram stranice hagi.toys.